
סלט סלרי ברוטב חמאת בוטנים
כל מי שמכיר אפילו במעט את הבלוג יודע שאני ממש אוהבת לשלב חמאת בוטנים במתכונים שונים, במיוחד יש לי חולשה למתכונים עם רטבים על בסיס

כל מי שמכיר אפילו במעט את הבלוג יודע שאני ממש אוהבת לשלב חמאת בוטנים במתכונים שונים, במיוחד יש לי חולשה למתכונים עם רטבים על בסיס

על המתכון הבא סיפרה לי עדידס שלי כבדרך אגב. היא שיתפה שלאחותה הדס יש מתכון מנצח של ארוחה שלמה בסיר אחד שתמיד תמיד מצליח: סיר

אנחנו בית שמאד אוהב ארוחת "על האש" – זו אולי הארוחה שארבעת ילדיי הכי תמימי דעים לגביה. בארוחות האלה אני אחראית בעיקר על התוספות והסלטים

את המנה הבאה ראיתי בסטורי המגרה של נויקי אהובתי ומיד כתבתי לה שאני חייבת את המתכון. שלא תחשבו שלרגע חשבתי שנוי בישלה את המנה בעצמה,

היום אני גאה להציג בפניכם את עוגת הגבינה המפורסמת של רחל, גיסתה של חגית, גיסתי (עקבתם עד כאן? ). האמת היא שלקחתי את המתכון מרחל

כל שעליכם לעשות על מנת להגיש לשולחן סיר דגים ברמת חמישה כוכבים (או שלושה, אם במישלן עסקינן ) הוא להכניס את כל המצרכים הבאים לסיר,

את המתכון למנת העוף הפשוטה, אך המעולה, הבאה העבירה לי מרים המקסימה, אותה אחת שהביאה לנו את פאי הפקאנים והריבה, שכיף ליישר וליישר. מדובר במנה

על גרסה של הסלט הלא פחות מ-"מעולה" הבא סיפרה לי לפני שנים, רונה, בת דודתו של אורן ורק לא מזמן הבנתי שבעצם עוד לא שיתפתי

המנה הזו נולדה מערבוביה של כמה ירקות שאני ממש אוהבת, אותם החלטתי לשלב למאפה ירקות אחד שווה במיוחד.

אשתף אתכם כי מעולם לא התלהבתי יותר מדי מכרוב ניצנים. לא שהיו לי יחסי שנאה איתו, פשוט לא נמשכתי אליו בכלל – די התעלמתי מקיומו.

לפני כמה שבתות, חזרו הוריי מארוחת בוקר אצל חברים עם קופסת הפתעה בשבילי. כמה שאני אוהבת הפתעות 😀, במיוחד אם מדובר במאכל טעים וביתי שמפנקים
ותהיו מעודכנים בכל פעם שאני מעלה מתכון חדש