
סלט שכבות (או בשמו הנוסף: הסלט החתיך)
זוכרים שסיפרתי לכם על הפיקניק בנות שערכנו לא מזמן לכבוד יום הולדתה של עדידס ועל הסלט חיטה המהמם שהכנתי לכבודו?

זוכרים שסיפרתי לכם על הפיקניק בנות שערכנו לא מזמן לכבוד יום הולדתה של עדידס ועל הסלט חיטה המהמם שהכנתי לכבודו?

מתלבטים איזה סלט להכין ל- "על האש" ביום העצמאות? מועמד שווה במיוחד נמצא במרחק כמה מילים מכם..

שלא תגידו שאני לא עם היד על הדופק בכל הקשור לטרנד הגרוזיני שמציף את תל אביב בימים אלו.

סלט חסה?! את אמיתית? זה מה שיש לך לתת לנו?? אם זה מה שעובר לכם בראש כרגע תנו לי לספר לכם שמעטים האנשים שאוכלים לראשונה

המרק הזה נולד אחרי שכמה שקיות ערמונים קלופים בואקום ישבו והסתכלו עליי כל פעם שפתחתי את ארון המזווה שלי (ובעקבותיו, אני ממלאה את מלאי השקיות
ותהיו מעודכנים בכל פעם שאני מעלה מתכון חדש